torsdag 31 januari 2013

Inför v 6

Hej!
På måndag, den 4/2, möts ni 9.30 i lokalen Kunskapen (byggnaden sydöst om sporthallen). Då kommer Micke Rehnberg att ha det tredje tillfället med sin föreläsning kring arbetsmiljö, hälsa och stress.

Klockan 13 är vi välkomna på studiebesök på Plastex på Degerbyvägen 10. Ni som vill promenera tillsammans kan mötas 12.40 i receptionen på Medlefors. Skriv upp dig på anmälningslistan vid sal 7 eller kontakta mig, Jenny, på 575 10 (lämna meddelande) eller jenny.karlsson@medlefors.se om du vill dit, då de kan ta emot 12 personer.

Som jag skrivit tidigare så är det ingen HumBio på torsdag den 7/2, men lektionen "Idé till handling" är som vanligt 9.30-11.20.

Hälsningar Jenny



 

Ibland, när jag säger vad jag tänker, märker jag att så tycker jag inte. -Kanin (Nalle Puh)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar